Monday, August 24, 2009

Ramadhan ke-19

Alhamdulillah...sampai jgak aku ke bulan Ramadhan kali ni..
moga2 Allah beri aku kesempatan untuk menyambutnya lagi tahun depan..
hmm,bila bercakap ja pasal Ramadhan,memang terlintas dalam kepala ni...BAZAR RAMADHAN!hehe..xpatut...
patutnya...bila sebut pasal Ramadhan,kta kena la mula insafkan diri kita...
bulan ni la yg ustaz aku dok kata,Madrasah Ramadhan.
apa 2?ha...nak tau?p tanya ustaz..hehehe...
bulan posa ni,time kecik2 dulu syok la..selalu da kat rumah...tapi la ni...xbleh da..ngaji kat U...
so,kena la blajar survive...bangun sahur sendiri...bukak posa juadahnya kena p beli sendiri..macam2 lagi...
Ramadhan kali ni,aku harap aku dapat mencari ketenangan...mencari cinta yg selama ini aku cari...cuma yg selalu aku jumpa..hanya cinta yg fana...moga2 aku dapat mencarinya...
habis bulan Ramadhan,aku berazam nak posa 6 plak.pastu kena posa nazar 3 hari plak...posa nazar buat sahabatku yg aku sayang sangat.sebagai tanda syukur aku pada Tuhan kerana selamatkan dia dari musibah penyakit yg menular sekarang nih la..
ya Tuhan,kuatkan hati hambaMu ini

No comments:

Post a Comment