Thursday, May 27, 2010

Memori Itu (^_~")

Waktu dah menunjukkan pukul 1.15 pgi..awal pagi khamis 27 Mei 2010..
dan aku..belum mampu lelapkan mata nie..
aku bukan xngntuk..aku bukan xletih..mmg aku letih sgt.seharian memandu,teman ayah aku p KMC,dan macam2 lagi..mata pun dah naik pedih.
pagi2 camni,bertemankan laguu dari Rossa~Takdir Cinta
mmg wat aku layan perasaan nie sendirian.
lirik2 lagu kdg2 menyentuh hati aku..seperti aku pulak yg ada kaitan dengan lirik 2..seolah-olah juagk lirik2 tu mnceritakan tentang diri aku.
hmm...kenapa dengan aku akhir2 ni..aku xphm..aku xtaw..

entahla..aku rasa aku macam diggangu semula kenangan2 lalu yg selama ni aku cuba lupakan.kenangan2 yg ada antaranya pernah buat aku rasa separuh gila,tertekan,kecewa,terseksa,sedih sgt2..dan ada jugak antara kenangan tu yg membuatkan aku mampu tersenyum sorg2.tapi kenapa..kenapa waktu macam ni jugak la semua nie dtg kat aku...

"biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini
ada kau dan dia bukan ku yg mahu
oh Tuhan tuntunlah hatiku"

lirik nie..ntah aku rasa macam masuk btul ke dalam hati aku.kenapa aku rasa camni??
hurmm...it's complicated.
patut ke aku terus jer biarkan semua ni cam2 jer atau aku kena selesaikannya??
apa yg aku pasti,ni semua masalah hati..Ya!!masalah hati.bukan penyakit hati berbahaya tu,tapi masalah hati ke hati..
"oh Tuhan tuntunlah hatiku"
aku rasa nie jer cara yg terbek yg aku boleh buat skrg..memohon padaNya..hnya Dia yg mengetahui segala pe yg aku rasa sekrg nie..

Yang lepas..biarlah lepas..life must go on.. :(

No comments:

Post a Comment