Saturday, July 10, 2010

MSK 2010/11....menutup tirai..~

Salam buat semua....

Alhamdulillah..Minggu SuaiKenal (MSK) siri 2010/11 atau org len kenal dengan nama "Orieantasi",dah pun selesai..5 hari jer prgm ni.bermula dari 4 Julai sampai la 9 Julai. Penat tu jgn cakap la..xterkata.habis nek sakit badan aku nie.tu baru penat..lom kira sakit2 len lagi.tapi,ase macam segala penat lelah ni berbaloi la jugak.hehe..sebab aku dapat rasakan yg MSk kali ni berjalan lancar tanpa sebarang masalah yg besar2,walaupun ade la beberapa masalah cket..besa la 2..mana leh lari dari masalah kan.. :P

Yg aku paling suka..bila semua ahli pasukan Pembantu Pelajar Minggu Suaikenal(PPMS) dapat bekerja dengan baik dan masing2 enjoy..(mula2 ade gak masalah cket,but dah settle).dan yg paling best bila msg2 saling tolong-menolong bekerja. Aku sebagai salah seorang ahli Majlis Tertinggi(Timbalan Pengarah 1),mmg ase bangga sgt2 n mengucapkan jutaan penghargaan untuk semua barisan PPMS yg sama2 menjayakan MSK kali ni..thanks korg..huhu.jasa korg dikenang..harap lepas ni lau ada lagi prgm u,kita leh turun padang lagi,bekerja sekali.mmg best sgt bekerja dengan korg.hehe..

skali lagi..untuk semua PPMS..aku kat cini nak memohon jutaan kemaafan atas segala salah dan silap aku,kekurangn yg ada dalam diri aku dan MSk kali ni,jugak sebagai MT dan wakil MT,mintk maaf ea...kira 0-0 la k lepas ni.jumpa kat mana2 2..tegur2 la.jawatan dah xde,tapi jalinan ukhuwah tetap terus terjalin.hehe..2 yg aku nak.

rasanya,tu jer kot wat masa ni.aku pun jarang dapat on9 sejak sebelum n selepas MSK ni.mmg bz sgt..so sory coz lama x posting pe2 kat blog ni.hehe..dah3..nak blah dulu.chow cincau.hehe..papai..

Wassalam...




No comments:

Post a Comment