Friday, May 20, 2011

Muncul kembali!!

Hallooo!!Alohaaaa!!uit3!!!
giler lama aku tak post entry. camna aku nak buat kalau tenet kat tempat aku slow sangat2. Tensi2!! Satu sems jugak la blog aku ni bersawang..aduyai..apakan daya.. :(
Bz dengan segala macam aktiviti satu hal jugak. Fesbuk aku pun ala2 hidup segan mati tak mau jer.
Sekarang dah stat cuti sems. 4 bulan..lama kot..tu pun,time ni la aku free pun nk post mende2 baru kat blog aku yang syok2 sendiri jer..hahaha
So,latest, aku baru balik dari kursus kat Pulau Pangkor, Perak. Kitorg da bengkel kat Telok Dalam Resort. So sepanjang 4 hari kat sana macam2 jugak la aku bleh blajar dan tau mende2 baru. So far, memang tak da hal sangat la.
Yang menariknya, time kitorg da bengkel kat sana, ada proses penggambaran sebuah filem baru arahan Khalid Ahmad, "Ce citer.."lebih kurang camtu la kot tajuknye, selepas kejayaan beliau dari filem "Hantu Kak Limah Balik Rumah". Pe lagi, kitorg yang xpernah tengok mana2 proses penggambaran ni memang jadi excited la kan.haha. sempat lagi bergambar dengan selebriti, Zul Yahya..Kitorg ciap bergambo dengan sekor hantu pmpuan lagi.haha..Nasib la beliau (hantu tersebut) memberi kerjasama sepenuhnya kat kitorg. So takde la kengkawan yang terkorban dek digigit beliau (hantu tersebut).haha
tu jer kot citer kali ni. Blog aku kan,suke ati la. :P

No comments:

Post a Comment