Wednesday, August 17, 2011

Serabut...

HAHA!!

Serabut aku hari ni. (siket jer pun..)
Sekali sekala bila sampai 2 3 menda datang bertimpa-timpa ni, aku mula la naik semak perut la, serabut la ape la. Sekali aku buat list , banyak la pulak keja yang nak kena settlekan. Iftar dgn kawan-kawan lama nak kena set, dengan persatuan ada yang nak kena set, adik aku dok bising mintak topup, nak perbaik(baiki) kereta lagi, kawan mintak tolong lagi, haila..

serabut wehh serabut..

**********************

Tapi kan, bila aku fikir balik sebenarnya tu kira satu pengajaran untuk aku. Means, aku kena belajar camna nak arrange banyak perkara, kerja dalam satu-satu masa. Nak kena susun yang mana urgent , yang mana important . kan??

************

Aku ingat nak kena cari PA sorang la.hehe

No comments:

Post a Comment