Thursday, December 9, 2010

Alahai....wan..

entry kali ni..aku tataw nk tulis pe..huhu. sebelum ni macam-macam dah fikir nk tulis apa kat blog ni,but alih-alih,yang dikejar xdapat,yang dikendong berciciran..ewah - sejak bila aku pandai berperibahasa ni??haha..mmg luar syllabus..

Aku..aku dah tawar hati dah. Tawar hati dengan apa yang berlaku kat diri aku. Semua tu memang betul-betul bagi kesan kat diri aku,hati aku..sudahlah..aku dah malas nak pikir hal tu lagi. I'm just keep walking on..and on. n try to forget da past. It's already over..kalau kita dah bagi madu,coklat,aiskrim,tapi dibalas dengan racun,bom dan sewaktu dengannya..nak buat cane kan?fine jer..yang penting,aku tak balas balik..aku kan 'Baik'..ok.Fullstop.

Aku..rasa bertuah plak ada kawan2,membe2 yang aku boleh story masalah2 aku,hepy sama2..thanx korang. Saat aku hampir jatuh tersungkur rebah ke bumi dan makan pasir..aku sedar aku ada korang. dan sebab korang,aku xgive up macam tu jer. Give up dengan macam2 sampah masalah dalam diri aku..thanx skali lagi korg.sebagai balasan..aku xkisah pun blanja korg makan.hoh0~suke je korang eh.xpe.normal r..

Aku tau,aku dah mula berubah..dulu xreti nak dengar lagu kuat2,bingit2..xreti nak melalak kat karoke.xgila2,tapi sekrang...360'.haha..yang penting, aku tak de la brubah jadi yang bukan2.btul?setuju je la..haha

Erm..dah makin larut malam da pun sekrang ni.aku ingat aku ank stop dulu la.lagipun bukan da isi pun entry kali ni kan.just lepas perasaan cket.hehe..xpelah.ni kan blog aku..hoh0
Ok...cukup.mkin lama mkin merepek.STOP!!haha..
okie..aku stop dulu..chow~


p/s: thanx to awang,saa,nadia.. :)

No comments:

Post a Comment