Thursday, November 18, 2010

Mana dia..sahabat

Salam semua..entry kali ni aku xde benda sangat nak posting kat sini. Just nak berkongsi lagi ape yang aku tengah rasa n pikir sekarang..

Masalah..masalah dan masalah lagi..
Aku...terus tertekan dan tertekan..
Aku ase macam dah tak dapat nak handle lagi semua yang ada dalam hati aku ni.segala apa yang aku pendam selama ni. Dah makin sesak..erm..aku perlukan dia sekarang..

Tapi..dia kat mana sekarang??Dia dah terlupa pasal aku ke?Mungkin ea kot..xpelah. Mungkin dia sibuk. Banyak lagi perkara lain yang dia kena buat daripada dok mengadap aku yang slalu ja bermasalah ni. Tak pelah..yang penting bagi aku semoga dia sihat dan bahagia selalu. dan aku,xpernah pun lupakan dia.

Mana la ko menghilang wahai sahabat..aku da rindu sangat kat ko. Kenangan demi kenangan dengan ko slalu je terbayang kat kotak fikiran aku ni. Tambah-tambah lagi bila aku tengah da masalah macam sekarang ni. Kalau dulu, bila aku da masalah..aku boleh jer trus cari ko. dan ko pun dengan rela atau mungkin jugak paksa rela, setia je dengar masalah aku ni. Sama la ko pun. Balik-balik,muka ni jugak la yang ko cari. Tapi..tu dulu..sekarang dah tak macam tu dah. Masing-masing dah terpisah dek kebizian yang melanda..huh!

Aku dah tak da idea ni nak tulis pasal pe lagi.huhu..xpelah sahabat..andaikata ko tetiba teringat kat aku balik,jangan lupa la contact aku ye. Banyak btul mende yang aku nak kongsikan n story kat ko..it's too lots. rasa macam dah nak sasau pun ada ni sebab banyak sangat yang tersimpan kat hati aku ni. Tunggu ko jer la..

Sahabat..i miss u..so much. ingat lagi x pe yang kita kata dulu,"susah senang sama2,tak da rahsia antara kita"..kan?aku pegang kata2 tu. Hope ko pun macam tu ok.

Aku dah xda mood balik dah ni..nape la akhir2 ni kan..xpelah.biarkan..aku dah penat wat masa sekrang. so aku nak kumpulkan balik tenaga aku untuk aku hadapi smua ni lagi.

Cukup la dulu entry aku kali ni..semoga aku jumpa balik sahabat aku tu.. :(

2 comments: