Tuesday, November 9, 2010

Wahai hatiku..

Aahh...satu keluhan aku lepaskan sebagai permulaan untuk entry kali ni. Kenapa?relax...slow2 aku rungkaikan..memang mengeluh tuh xbaik pun. Seolah-olah hampir putus asa kan..xpelah. for this time aku nak mengeluh sikit. at least xdak rasa beban sangat dalam ati ni.

Wahai hatiku...
Bersabarla..dan terus bersabar..
Kerana yang pastinya setiap kesabaran itu akan ada kemanisannya..
Biarpun..
Kesabaran itu serangkali menggugatmu..
Hingga bisa membuat diri tertekan..
Badan bergetar hebat..
Suhu meningkat...
Hingga juga bisa membuat diri..
Hampir menumpahkan egomu..
Sedihmu...
Dengan air mata...
Namun..sabar..tetap sabar..
Wahai hatiku..

tu intro jer tu..huhu..tapi seyes..aku agak down sekarang..gelak2 aku pun,dalam hati sape tau..Tuhan je yang Maha Mengatahui pe yang aku rasa sekarang..

Mendenyer sekarang..aku btul2 xsedap ati..ntah la. Sama ada aku yang terlampau fikir bukan2..atau sememangnya insiden tu nak tunjukkan aku sumthing yang aku xpernah tahu pun sebelum ni.tapi tu la..there's still a mystery..and always being misterious..

mungkin selama ni aku dapat jer tahan..dapat jer sabar..dapat jer buang jauh2 ape yg aku fikir yang bukan2..tapi kali ni ntah.aku rasa macam tercabar pun ada. tapi aku still xpasti kebenarannya..sebab pe,sebab segalanya masih samar. Aku xmo la cakap macam2..padahal mendenyer aku sendiri pun xpasti kan..cukuplah aku just tulis pe saja yang aku tengah rasa sekarang. even pe yang aku tulis ni xkan ada yang nak baca pun. aku suka story pe yang aku rasa dengan menulis..itu la aku.

Tak pa..first biar la aku gtau apa yang aku cukup anti.aku xsuka ditipu ok..aku xsuka hipokrit. sebab tu aku xpernah wat camtu kat sesapa sebab aku sendiri pun xsuka cam2.semoga dijauhkan..mintak simpang la jauh2.aku xsuka depan aku lain..belakang aku lain.meant..talam dua muka la cam2.aku xsuka jugak men tikam belakang.aku tak suka semua ni sebab aku tau mende ni menyakitkan hati orang ja.sebab tu aku xwat...

Kejap..pe kaitan dengan tajuk entry aku ni?xde ke?lantak la korang nak kata pe.blog aku nih.huhuhu..so my title..my story la kan.yang penting..semuanya berkisar tentang hati aku..my feeling right now..at this moment.

Nyway..i need someone right now.someone yg boleh aku kongsikan segala apa yang terbuku dalam hati aku sekian lamanya..ade ke orang tuh?ntah..persoalan yang sama n jawapan yg tetap sama..Wahai seseorang itu..sapelah ko kan..kalau ko dengar..tolong la cari aku..aku perlukan ko..huk3..

erm..aku rasa takat ni dulu la entry kali ni.ntah la..bukan pe,aku xbrapa ok sgt akhir2 ni.sekarang pun batuk makin menjadi-jadi plak.lagipun..i want take a rest coz esok aku nk drive jauh..g penang.so..jumpa lagi la nati ea.

Chow..



No comments:

Post a Comment