Tuesday, November 9, 2010

Bila larut malam..

Bila larut malam...
Suasana sepi..
tara kucah..tara kucah..cah..

haha...pe la aku dok melalut sorg2 ni ha..pantang lepa ja,sure aku merepek dok tambah2 mana yang aku rasa buleh.Bab merapu kerapu ni memamg terserah la kat aku.haha..

******************************************************************

ok..tutup crita merapu tu.

Sebenarnya, entry aku kali ni bukan la da apa sangat pun..cuma sekadar luahan rasa,luahan hati,luahan apa yang bersarang dalam kepala aku la ni.

aku tengah dalam kesamaran..kedalam dilemaan..ke..pikir macam2an..sume an la kan..btul la..xtipu.aku pun xpernah lagi buleh paham pe yang aku nak pahamkan sangat2.sebabnya..aku sendiri pun heran..dan aku seolah-olah xda peluang pun untuk mendapatkan jawapan atau penyelesaian tentang kesamaran aku ni..aku xpaham..aku xpaham..!!

walaupun kengkawan aku tengok aku ni hepy ja,macam manusia yang xda masalah apa,tapi..aku manusia jugak beb..dalam hati ada taman gitu ha..da masa aku ok ja..da masa aku x..hepy2 aku pun sume tu macam hipokrit jugak la. at least bila aku buat hepy ke or aku memang betul2 tengah hepy time tu,dapat la aku lupakan kejap segala jenis masalah dalam ati aku ni.aku ni kuat pendam orangnya lau korang nak tau..sebab aku xpandai sangat nak story masalah2 aku kat sesapa yang aku percaya. Dulu masa skolah dulu, kaunselor pun aku xpernah story mende2 camni.err..kejap.panjang benor muqaddimahnyer ni.story apa pun xstat lagi.haila... (-_-")~

Nak story pun..aku sendiri tak tau nak mula dari mana. yang pastinya,mende2 ni sume wat aku tertekan jugak kadang2..kawan baik aku cakap aku ni pikir banyak sangat,sahabat dunia akhirat aku pun cakap cam2..tapi..nak buat camna,dah memang aku cam2.dah cuba ubah,tapi..the answer is same..

Bila dah xtentu arah tujuan..tak tahu bila mula dan akhirnya..tak ada sebarang penjelasan..tak ada jawapan..dan tak ada yang nak make it clear..so semuanya jadi haru biru..kacau bilau..n last skali..sasau..



aku slalu rasa seolah-olah aku ni selalu kat depan skali..yang lain dok dekat belakang.hanya dok tengok aku dari jauh..lebih kurang macam layan sorang2 la..syok sendiri ka..cam2 la kot.last2..aku termenung sorang2 kat depan tu.ni bukan masah gila kuasa ke hapa..x..x..ni lain la. tak da kaitan pun dengan tu.

Ntah la..mungkin aku blom lagi jumpa orang yang betul2 paham situasi aku.dan orang tu bukan setakat paham,tapi turut bersama-sama dengan aku. tak kira pe jua situasi,dia tetap bersama aku.dan dia sentiasa percayakan aku,hargai aku. kalau orang 2 memang ada dan aku dapat,aku tak kan sia-siakan..why not kan.orang dah berbudi..kita kena berbahasa la.btul kan??segalanya masih lagi misteri..ntah la bila aku akan jumpa orang yang aku nak jumpa 2..sape dia 2 kan..ntah2 orang tu memang dekat jer dengan aku cuma aku ja yang xpernah sedar kehadiran dia tu..huhuhu..

Buat masa ni..biarlah dulu..masa n jodoh akan tentukan..tapi aku tak kan la nak brenti berusaha jugak kan.nak tunggu bulan jatuh ke riba??sorry to say la..1 dalam sejuta pun mustahil.kalau jatuh gak,sure dah kiamat la tu. ;P
Anyway..sebelum hadirnya orang tu dalam hidup aku ni..atau mgkin dah..aku kena survive dulu semua ni sendiri..smoga dpermudahkan segala urusan aku..aminn

aku ase cukup la dulu kot aku melepaskan sikit beban aku kat entry ni.huhu..sory la korg lau ada yg baca pasal ni.merepek semata2..xda isi yang berguna pun kali ni ea. sory sangat.(dah2 ler tu yeop oi...!! ).ok..aku stop. (-_-")

No comments:

Post a Comment